Copywriting preuređuje riječi kako bi se stvari bolje prodale. To je tekstualni oblik prodaje. Ali to je i puno više od toga. Dobar copywriting pokazuje vrijednost i pokazuje vašim kupcima da s vama vrijedi raditi. Kvaliteta vaše poruke mora dokazati da vam se vjeruje u vašoj industriji, a vi ste vođa misli koji će udovoljiti njihovim potrebama. Da bi to postigli, internetski sadržaj mora ispuniti nekoliko bitnih tačaka uključujući:
- Stvaranje i održavanje profesionalne slike
- Obraćajte se svojoj publici
- Buditi usredotočeni na određenu svrhu
- Pokažite vrijednost i pretvorite u prodaju
Copywriting se sastoji od riječi bilo napisane ili izgovorene, kojima marketinški djelatnici pokušavaju natjerati ljude da poduzmu akciju nakon što ih pročitaju ili čuju.
Naravno, to ima smisla zar ne? Ali kako proizvezti sadržaj koji pretvara? Danas želimo podijeliti s vama alate i procese koji se koriste za izdradu odličnog sadržaja za svoje klijente.
Ovaj vodič vam pomaže u prvih nekoliko faza copywriting projekta, pa krenimo od toga da vaš posao može zaraditi više novca.
Postupak kopiranja teksta koji zarađuje novac
Kako vaše poslovanje raste, trebat će vam uvjerljiv copywriting koje će vam pomoći da premjestite ljude iz faze “razmišljanja” u fazu “kupnje”. To će se postući visokokvalitetnim sadržajem koji se proizvodi i objavljuje na strateški način.
Copywriter zarađuje za život pišući sjajne sadržaje za svoje kupce koji se koriste njihovim blogovima i web stranicama. Objasniti ćemo vam primarne alate koji se koriste za istraživanje i organiziranje sadržaja prije pisanja.
Veliki početak: Faza istraživanja
Faza istraživanja pisanja sadržaja najvažniaj je faza cjelokupnog procesa. Jedini način na koji će vaš sadržaj biti učinkovit jeste ako se svi dijelovi projekata copywritera rade zajedno kroz sve medije i dosljednu poruku. Uvijek treba provesti najmanje 30 minuta u fazi istraživanja razmatrajući različite aspekte kako bih pomogao naporima u prepisivanju. Neke od stvari koje treba provjeravati uključuju:
- Pročitajte postojeću literaturu o robnoj marki. Stvari poput web stranice i postova na blogu pomažu u razumjevanju tona poruke koju treba održati u novom projektu pisanja sadržaja.
- Istraživanje konkurencije pomoći će vam da shvatite svoj položaj na tržištu. Informacije o vašim konkurentima pomoći će vam u pronalaženju praznina na tržištu, tako da možete stvoriti sadržaj za potrebe svoje publike koji trenutno nije zadovoljen.
- Istraživanje kupaca bitna je komponenta istraživanja. Znajući što vaša publika traži i vrstu informacija koju traži jednostavan je način da shvatite svoju publiku i napravite relevantan sadržaj na temelju njihovih potreba.
- Pogledajte postojeće smjernice za markiranje kako biste bili sigurni da vaš ton odgovara njihovim očekivanjima. Ništa nije gore od stvaranja sjajnog sadržaja koji se ne može koristiti jer kopija ne odgovara željenom tonu firme.
Prvo što napravimo kad preuzmemo novi projekt kopiranja je da uđemo u SEMrush i na kartici “Pregled” upišemo ključnu riječ. U ovom ćemo primejru pisati sadržaj web stranice o “njegovanju pasa” za dobavljača kućnih ljubimaca.
Samo na brzinu kad pogeldamo ove podatke možemo reći da se ključna riječ prilično traži i postoji nekoliko zanimljivih ponavljanja riječi koje se mogu koristiti u semantičke svrhe SEO-a ili biti teme za nove postove na blogu. To znači da je tema relevantna i mogla bi biti dragocjena za čitatelje.
Budući da znamo da je ključna riječ relevantna, potražiti ćemo na kartici “Predložak SEO Sadržaja” za više informracija. Ova kartica nudi sjajan uvid koji će vam pomoći u stvaranju sadržaja za vašu internetksu publiku. Na ovoj je kartici puno vriejdnih podatak uključujući:
Glavno takmičenje oko određene ključne riječi i teme. Semantički povezane ključne riječi. Te se ključne riječi mogu integrirati u vaš sadržaj kako bi vas tražilice pronašle, a ove su ključne riječi izvrstan način za vođenje vašeg projekta kopiranja. Opšte statistike o dužini naslova, primjerka i ostalim preporukama. Oni su sjajni za pomoć u ocrtavanju različitih elemenata vašeg sadržaja, tako da znate osnovnu temu onoga na što biste trebali ciljati.
Pomoću ovih podataka možete brzo i jednostavno sastaviti strukturu na temelju postojećeg sadržaja, onoga što vaši kupci traže i vaših poslovnih ciljeva.
Iako SEMrush nudi druge alate koji pomažu u stvaranju sjajnog sadržaja, ova dva alata mogu vam dati sjajan početak u fazi istraživanja bilo kojeg projekta kopiranja.
Sad kad znate primarne ključne riječi i preporuke kako biste istaknuli svoj sadržaj, možete započeti postupak izrade sadržaja.
Otkrivanje i istraživanje uvjerljivih uglova
Nakon pregleda ključnih riječi, konkurenata i čitanja nekih drugih posotva na blogu na tu temu, možete početi pisati neki vrijedan sadržaj prilagođen SEO-u.
Ovaj sadržaj u kopiji mora sadržavati razne ključne riječi koje će tražillice pronaći. Može biti teško započeti projekt, ali sjajan alat koji vam pomaže u fazi istraživanja sadržaja izvrstan je mrežni alat pod nazivom Article Insights.
Ovaj vam alat može pomoći da budete nadahnuti za neku temu gledajući postojeći sadržaj o vašoj temi. U osnovi, ovaj alat za kuraciju sadržaja koji će vam pomoći da pronađete relevantan sadržaj koji će vas uputiti i voditi u procesu razvoja sadržaja.
Prvo što treba učiniti u Article Insihtsu je unijeti ključnu riječ koju želimo napisati. Jednom kad unesemo izraz, predočiti ćemo do 75 ključnih riječi i 75 izvora koji okružuju temu koja vas zanima.
Ključne riječi grupisane su u segmente tako da možete razviti sadržaj oko određene teme. To čini stvarno lako usklađivanje straživanja s ključnim riječima koje smo odabrali iz SEMrush-a.
Kako sakupljate resurse i pronalazite zanimljive uglove,početi ćete razvijati relevantan sadržaj svojoj publici. Iako ne biste trebali kopirati postojeće podatke, pomoću Uvida u članak može vam pomoći u planiranju, izradi i istraživanju teme.
Organizacija i proširenje sadržaja
Sad kad smo identificirali glavne elemente koje ćemo ukčljučiti u svoj sadržaj, možemo početi zaranjati i napisati sjajan copywriting koji će se svidjeti našoj publici.
Da bismo pomogli ovom procesu, moramo biti svjesni tehnika optimizacije na stranici koje ćemo uključiti u pisanje. Stvaranje proračunske tablice i ocrtavanje različitih pojmova koje želimo koristiti u članku uvijek je korisno. To se može postići izradom brze proračunske tablice u kojoj se navode osnovne informacije koje će nam pomoći u vođenju,uključujući:
- Glavna tema na koju se treba usredotočiti
- Primarne ključne riječi
- Sekundarne ključne riječi i LSI ključne riječi koje treba uključiti.
- Resursi, izvori i reference.
Ova proračunska tablica pomoći će vam da sadržaj usredotočite tijekom cijelog postupka. Nije vam nužno potrebna ova vrsta proračunske tablice,ali otkrio sam da ona prepolovi naš postupak proizvodnje sadržaja.
Umjesto da se oslanjate na memoriju i sačekate između različitih kartica, možete se obratiti ovom objedinjenom listu kako biste bili sigurani da vaš sadržaj zadovoljava potreba vaše publike i da će ga tražilice pronaći. Najbolja je praksa uključiti ključne riječi u svoje H2 oznake jer to pomaže vašoj publici da slijedi vaš obrazac razmišljanja i pomaže tražilicama da razumiju vaš sadržaj.
Ponekad je teško pronaći prava zaglavlja, pa koristimo glatku značajku Article Insihjtsu da bi dobili predonst.
U ovom trenutku imamo ključne riječi, resurse i sjajan početak zaglavlja koji će nam pomoći u oraganizaciji i proširenju sadržaja. Nakon što ste dobili ove elemente, trebali biste biti spremni napisati sjajan sadržaj koji će biti vrijedan za vašu publiku!
Više tekstova na temu Digitalnog marketinga, socijalnih mreža i web dizajna možete pronaći ovdje.