Pogledajmo osam najvećih društvenih medija oglašavanja danas: Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram, Snapchat, Pinterest, Reddit i TikTok.
Sve društvene mreže za oglašavanje nisu stvorene podjednako. Iako bi Instagram mogao biti moćna snaga za jedan brend, neće učiniti ništa za njega i dok bi jedno poduzeće moglo imati puno angažmana na Facebooku, drugo će poduzeće imati više uspjeha na LinkedInu.
Najbolji potez je barem prisustvo na svakoj od glavnih platformi, a odatle strateški odaberite na kojoj će se udvostručiti.
Pogledat ćemo svaku od osam glavnih platformi za društvene medije u našem vodiču za društvene medije: Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram, Snapchat, Pinterest i Reddit.
Također ćete steći uvid u to koji sadržaj prolazi na svakoj platformi pojedinačno i dobiti efikasne savjete kako svoj marketing na društvenim mrežama podići na viši nivo.
Bacimo pogled na svaku od ovih mreža za oglašavanje.
1.Facebook
Sjedište: Menlo Park, Kalifornija
Osnovano: 2004
Aktivni mjesečni korisnici: 2,45 milijardi
Neke od vodećih industrija na Facebooku uključuju financijske usluge, e-trgovinu, maloprodaju, igre na sreću, zabavu, medije, telekom, tehnologiju, proizvode široke potrošnje i automobilsku tvrtku.
Iako Feed vijesti sve više potiskuje poslovne postove, još uvijek postoje načini za jačanje angažmana bez ulaganja u oglase.
Razmislite o pridruživanju (ili stvaranju) grupama, upotrebom Facebook Messenger chatbota ili upotrebom video zapisa uživo kako biste povećali angažman.
Facebook je definitivno u vrhu socijalnih mreža za oglašavanje.
2.Twitter
Sjedište: San Francisco, CA
Osnovano: 2006
Aktivni mjesečni korisnici: 330 miliona
Ako je vaše poslovanje povezano sa zabavom, sportom, politikom ili marketingom, imati ćete ogroman angažman na Twitteru.
Na Twitteru brendovi imaju priliku izraditi i izbrusiti svoj glas – ima mjesta da budu pametni i prilagodljivi, a da budu informativni i korisni.
Uskočite u niti, pružite vrijednost, podijelite svoj sadržaj i pridružite se neprekidnom razgovoru.
Oglašavanje na Twitteru je relativno nepoznato većini tvrtki, posebno iz regije. No, to i nije toliko iznenađujuće, s obzirom da je Twitter svoju oglašivačku platformu proširio i na našu regiju tek u 9. mjesecu 2015. godine.
3.Linkedin
Sjedište: Mountain View, CA
Osnovano: 2003
Aktivni mjesečni korisnici: 310 miliona
U okviru njegove masovne mreže profesionalaca pronaći ćete više od 61 milion korisnika na visokim pozicijama na LinkedInu.
Ako tražite osobe koji mogu unajmiti vašu kompaniju, zalihe vašeg proizvoda ili partnera s vama, LinkedIn je pravo mjesto za to.
Jeste li znali da više od 50% Amerikanaca sa fakultetskom diplomom koristi LinkedIn?
Možda to nije najbrža mreža društvenih medija, ali postoji neograničen potencijal za povezivanje s velikom grupom osoba kojie mogu promijeniti vaše poslovanje.
4.Instagram
Sjedište: Menlo Park, Kalifornija
Pokrenuto: 2010
Aktivni korisnici: 1 milijarda
Dugogodišnji dom influencera, brendova, blogera, vlasnika malih preduzeća, prijatelja i svih između njih, Instagram je premašio preko milijardu korisnika mjesečno. Ako se pitate provodi li značajan segment vaše publike vrijeme na Instagramu , odgovor je gotovo sigurno da.
Instagram je postao jedna od najpopularnijih platformi društvenih mreža za oglašavanje tinejdžera i mladih, posebno u SAD-u. Korištenje aplikacije polako opada s godinama, ali ostaje dosljedno i kod muškaraca i kod žena, pa ako su vaši kupci mlađi od 40 godina, pa se Instagram ne može zanemariti.
Sadržaj koji najbolje funkcionira na Instagramu: Prekrasna fotografija, zadivljujući vizualni elementi, jedinstveni dizajn, video u selfi stilu koji govori direktno vašoj publici i kohezivna tema vašeg sadržaja pomoći će vam da se istaknete na Instagramu.
Popularnost Instagrama kontinuirano raste, a time i prilike za brendove koji svoj utjecaj žele jačati kroz Instagram oglašavanje.
5.Snapchat
Sjedište: Los Angeles, CA
Osnovano: 2011
Aktivni mjesečni korisnici: 360 miliona
Uprkos tome što se čini da gubi tlo u odnosu na konkurentske platforme društvenih medija poput Instagrama i TikTok-a, Snapchat i dalje ostaje jedna od najčešće korištenih aplikacija mlađih od 25 godina – posljednjih mjeseci može se pohvaliti s preko 300 miliona korisnika mjesečno. Većina korisnika Snapchata često koristi aplikaciju kako bi dijelila ažuriranja i komunicirala s prijateljima i porodicom putem slika i kratkih video poruka koje nestaju.
Mladi u dobi između 18 i 24 godine čine 78% aktivnih korisnika koji sudjeluju u preko 14 milijardi pregleda videozapisa na platformi dnevno.
Sadržaj koji najbolje djeluje na Snapchatu: Pričanje priča putem video zapisa. Ako imate smisla za stvaranje uvjerljivih (obično selfie) kratkih videozapisa koji mogu zabaviti i educirati mladu publiku, onda je Snapchat nezamisliva platforma za vas da uspostavite veze sa svojim kupcima.
No oglašavanje na Snapchatu zahtjeva potpuno drukčiji pristup od onoga na koji ste navikli. Nema dugih opisa proizvoda, morate biti jasni, sažeti i prije svega – vizualno kreativni.
6.Pinterest
Osnovano: 2010
Sjedište: San Francisco, CA
Aktivni mjesečni korisnici: 322 miliona
Neki od najpopularnijih sadržaja na Pinterestu uključuju modu, hranu, dekor, vjenčanja I vježbanje.
Uz to, sve što ima bogatu vizuelnu sliku može napredovati na Pinterestu.
Primjetno je da je 81% korisnika Pinteresta ženskog spola – ako imate pretežno žensku publiku, to je neizostavni razlog da uložite vrijeme u oglašavanje na Pinterestu.
To ne znači da muškarci nisu na Pinterestu.
U stvari, 40% novih prijava na Pinterest su muškarci.
7.Reddit
Osnovano: 2005
Sjedište: San Francisco, CA
Aktivni mjesečni korisnici: 430 miliona
Reddit se najavljuje kao „naslovna stranica interneta“.
Prema Alexa rang listi, Reddit je jedna od 20 najposjećenijih web lokacija.
Reddit ima jedinstvenu mješavinu sadržaja i grupa, s više od 150 000 grupa posvećenih svakoj zamislivoj temi.
S toliko niša, ima mjesta za svaku marku i posao – pitanje je pronalaska niša u kojima su vaši potencijalni kupci aktivni i rone.
8.Tik Tok
TikTok se smatra “vodećaom destinacijom za kratki video i mobilni video.”
Misija kompanije je nadahnuti kreativnost i donijeti radost.
TikTok je rangiran kao prva aplikacija u 2020. godini, a brzinom će premašiti 1,2 milijarde aktivnih korisnika mjesečno u 2021. godini.
Korisnici su vrlo angažovani; od januara 2021. vrijeme po korisniku provedeno na TikTok-u premašilo je vrijeme na Facebooku .
U stvari, vrijeme provedeno na TikTok-u poraslo je 325% u odnosu na prošlu godinu.
IZVOR: Buffer
Više tekstova na temu digitalnog marketinga možete pronaći ovdje.