Većina vlasnika srednjih i malih biznisa ima određeni plan digitalnog marketinga u svojoj glavi. Shvataju da je to jedinstveni pristup prilagodbe danasnjim trendovima. Međutim, dolazi do poteskoća u inkorporiranju plana digitalnog marketinga u postojeći marketinški plan.
Shvatanje trenutačne pozicije u kojoj se nalazite i gdje želite biti u smislu marketinga je prvi korak digitalnog marketing plana. Da bi ste mogli iznijeti svoj plan, trebali bi biti u mogućnosti da shvatite gdje se nalazite i koliko morate učiniti da biste postigli izvrsnost u digitalnom marketingu.
Prema ispitivanju, blizu 50% srednjih i malih biznisa ne posjeduju jasno definisanu digitalnu strategiju. Često, mislimo da smo stvorili perfektan plan, ali osoba ili tim koji je zadužen za isti je onemogućen da odrađuje zadatke na dnevnoj bazi. Shodno tome, ciljevi i uspješnost nisu zagarantovani.
Ključno je definirati i nadzirati ključne izvedbene indikatore (KPI) za vaše poslovanje i naporno raditi prema njihovom postizanju. Mjerenje u stvarnom vremenu pomaže u izvršavanju prilagođavanja kako bi se izbjegli neuspjesi. Ako imate nadzornu ploču koja vam pruža potrebne mjerne podatke, možete pravovremeno izvršiti prilagodbe.
Zašto startati baš sada?
Prema komercijalnom stajalištu, pitanje koje vlasnici ili menadžeri postavljaju jeste: „Da li to odmah donosi rezultate?“. Da bi uspješno predstavili plan digitalnog marketinga višem menadžmentu morate biti u mogućnosti razumjeti prednosti istog.
Činjenicu da se digitalni marketing preusmjerio na pristup zasnovan prema rezultatima teško je shvatiti određenim tradicionalnim trgovcima. Trebalo bi prigrliti digitalni marketing kao dio velike slagalice uspješnosti biznisa.
Sedam razloga zbog kojih bi svi trebali usvojiti strategiju digitalnog marketinga: