Top 10 Google alata za web stranice

Google

Google je najpopularniji pretraživač na svijetu. S oko 72,38%, Google je vodeći na tržištu među pretraživačima. Iako se svake godine ubiru milijarde dobiti, Google uvijek pokušava rasti i povećati svoju ekonomsku važnost u internetskom poslovnom svijetu. Da bi to postigao, Google operaterima web stranica omogućava upotrebu različitih alata. Predstavljamo 10 Googleovih alata na blogu!

Google Analytics

Ovaj besplatni Googleov alat je vjerojatno jedan od najpoznatijih. Kao što i samo ime govori, Google Analytics je alat za analizu. Koristi se za analizu dolaznog prometa na web lokaciji. Ogromna količina podataka se mjeri i prikazuje. Na primjer, dobit ćete informacije o dužini boravka posjetitelja vaše web stranice, koje se stranice posjećuju najviše, odakle dolazi vaš promet ili na kojim stranicama se najviše kupuje. I to je samo djelić onoga što zapravo možete prikazati s Google Analyticsom. Iako je instalacija alata relativno jednostavna, još uvijek je vrlo teško pravilno protumačiti dobivene podatke i dobiti dobar pregled. Dakle, ako ne želite unajmiti vanjskog pružatelja usluga, neophodno je vrlo intenzivno baviti se alatom i njegovim svojstvima. Jer ako želite pokrenuti uspješnu web stranicu, ne možete izbjeći upotrebu Google Analyticsa.

Google Tag Manager

Mnogi vlasnici web stranica bit će upoznati s ovim problemom. Želite koristiti nekoliko softvera za analizu kako biste dobili dobar pregled ukupnih performansi, a za svaki dodatni softver također morate integrirati daljnji isječak Java-Script na web stranicu. Svaki od ovih isječaka zauzvrat učitava vanjsku skriptu koja osigurava da sve postane sporo i zbunjujuće. Ovdje vam može pomoći Google Tag Manager. Kombinira sve isječke u jedan, a zatim ih ubacuje u web stranicu. Osim toga, isječak se automatski ažurira svaki put kada dodate dodatni softver. Tako da više nikada nećete morati brinuti o tome.

Google Ads Keyword Planer

Google Ads alat Keyword Planer je alat koji vam treba omogućiti da pronađete optimalne ključne riječi za sebe. Saznat ćete koje se ključne riječi ili kombinacije ključnih riječi zapravo traže i možete se prilagoditi u skladu s tim. Nije važno koristite li Adwords oglase. Informacije o ključnim riječima možete koristiti i za objave na blogu.

Google Drive

Google Drive je jedan od mnogih dobavljača usluga u oblaku. Drugi istaknuti dobavljači su, na primjer, Dropbox ili Microsoft OneDrive. Ako se ovdje registrirate za besplatni račun, dobit ćete 15 GB prostora za pohranu koji je dostupan za početak. Možete spremiti sve svoje datoteke, pristupiti im s bilo kojeg mjesta i podijeliti ih s drugim ljudima.

Google Custom Search

Google Custom Search je Googleov alat koji se može koristiti na vašoj web lokaciji. Ako koristite ovaj alat, funkciju pretraživanja vaše stranice zamijenit će Google pretraga. Postoji i praktična opcija prikazivanja posjetitelja web stranice dodatnim vanjskim Google Adsom. Međutim, ovo je praktično samo ako ovisite o refinanciranju i ako se možete nositi s dijelovima prometa koji vam odvlače pažnju s vaših ponuda.

Google Search Console

Alat Google Search Console osmišljen je da pomogne posjetiteljima web stranica da poboljšaju svoju vidljivost i CTR. Između ostalog, alat određuje koje pojmove za pretraživanje potencijalni kupci koriste za pronalaženje određenih stranica na vašoj web lokaciji i koliko ih je konačno kliknulo. Primanjem ovih dragocjenih informacija možete poboljšati svoje performanse čak i bez upotrebe SEO alata koji se plaća. Search Console takođe služi kao sistem upozorenja. Ako se, na primjer, otkrije mrtva veza ili neka druga tehnička greška, o tome ćete biti obaviješteni e-poštom i možete rano riješiti problem. Uz sve velike prednosti koje ovaj alat nudi, treba dodati da je vrlo složen alat i da je potrebno određeno iskustvo kako bi se iskoristio njegov puni potencijal.

Google PageSpeed Insights

Ovaj se alat koristi za optimizaciju brzine web stranice. Kratko vrijeme učitavanja ovdje je često osnovno i sprečava visoke stope odbijanja u prvih nekoliko sekundi. Možete koristiti Google Page Speed Insights da odredite stvarnu brzinu vaše web stranice. Samo unesite URL po vašem izboru i dobit ćete svoje rezultate. Ovi rezultati, koji su predstavljeni u bodovnom sistemu, također su podijeljeni na mobilne i radne površine. Osim što ćete biti informirani o trenutnoj brzini, dobit ćete i vrijedne savjete kako Možete optimizirati svoju web lokaciju na takav način, što se uglavnom pokaže vrlo korisnim.

Test optimizacije na mobilnim uređajima

Pomoću ovog alata možete brzo i jednostavno saznati je li vaša web stranica optimizirana za mobilne uređaje. Budući da danas sve veći udio prometa dolazi putem mobilnih telefona ili tableta, optimalan prikaz na ovim krajnjim uređajima je presudan. Test se definitivno isplati, a ako vaša web lokacija još nije idealna za mobilne uređaje, ovdje ćete pronaći i korisne savjete i informacije.

Razmislite s Googleom

Razmislite s Googleom daje vam detaljan uvid u zanimljive vrijednosti iz Google pretraživanja. Ovdje možete saznati sve uvide o trenutnim trendovima pretraživanja ili rezultate anketa potrošača. Uz to, jednostavnim unosom pojma za pretraživanje možete razumjeti njegov trend i usporediti ga s drugim pojmovima za pretraživanje. Dakle, ovaj je alat ogromna kolekcija korisnih informacija o Google pretraživanju.

Google upozorenja

Google upozorenja vrlo su koristan alat koji će vas upozoriti svaki put kad se vaše web mjesto ili kompanija spomene bilo gdje na internetu. To će vam dati bolji osjećaj za kontekst u kojem je vaša stranica relevantna za korisnike interneta.

Razni Google-ovi alati nesumnjivo su praktični na svoj način i mogu vas aktivno podržati u mnogim zadacima. Naravno da postoji mnogo više od samo 10 alata, ali nadamo se da ste i dalje dobili dobar pregled raznolikog asortimana alata od Google-a.

Javite nam se za besplatnu procjenu Vašeg zahtjeva!