Na visokom nivou, digitalni marketing odnosi se na oglašavanje putem digitalnih kanala kao što su pretraživači, web stranice, društveni mediji, e-pošta i mobilne aplikacije. Koristeći ove mrežne medijske kanale, digitalni marketing je metoda kojom kompanije prezentuju robu, usluge i brendove. Potrošači se u velikoj mjeri oslanjaju na digitalna sredstva za istraživanje proizvoda. Na primjer, Think with Google marketinški uvid otkrio je da 48% potrošača započinje svoje upite na pretraživačima, dok 33% gleda na web stranice brendova, a 26% pretražuje u mobilnim aplikacijama.
Zašto nam je potrebna digitalizacija marketing kanala?
Iako je savremeni digitalni marketing ogroman sistem kanala na koje marketinški stručnjaci jednostavno moraju uvrstiti svoje brendove, oglašavanje na mreži mnogo je složenije od samih kanala. Da bi postigli pravi potencijal digitalnog marketinga, trgovci moraju duboko zaroniti u današnji ogroman i zamršen svijet više kanala kako bi otkrili strategije koje utječu na marketing putem angažmana. Angažman marketing je metoda formiranja smislene interakcije s potencijalnim kupcima i povratnicima na osnovu podataka koje prikupljate u toku vremena. Uključivanjem kupaca u digitalni krajolik gradite svijest o brendu, postavljate se za lidera u industriji i postavljate svoje poslovanje u prvi plan kada je kupac spreman za kupovinu.
Fokus na izgradnju ciljnih grupa ali i zadržavanje i stvaranje stalnih “lojalnih” kupaca.
Primjenjujući višekanalnu strategiju digitalnog marketinga, trgovci mogu prikupiti vrijedne uvide u ponašanje ciljne publike, istovremeno otvarajući vrata novim metodama angažmana kupaca. Pored toga, kompanije mogu očekivati povećanje zadržavanja kupaca. Prema izvještaju Invespa, kompanije sa snažnim omnikanalnim strategijama angažmana kupaca zadržavaju u prosjeku 89% svojih kupaca u odnosu na kompanije sa slabim višekanalnim programima koje imaju stopu zadržavanja od samo 33%.
Digitalizacija kao važan faktor za budućnost Vašeg poslovanja.
Što se tiče budućnosti digitalnog marketinga, možemo očekivati kontinuirani rast raznolikosti nosivih uređaja dostupnih potrošačima. Forbes također predviđa da će društveni mediji postajati sve razgovorljiviji u B2B prostoru, video sadržaji će se pročišćavati u svrhu optimizacije pretraživača (SEO), a marketing putem e-pošte postat će još personaliziraniji.
“Digitalni marketing je srž svega u marketingu danas – prešao je od jedne od stvari koje marketing radi “do” ONOGA što marketing radi .”
– Sanjay Dholakia, bivši direktor marketinga, Marketo