SEO je skraćenica od (Search Engine Optimisation) optimizacija za pretraživače, što je praksa povećanja količine i kvaliteta prometa na vašoj web lokaciji putem organskih rezultata pretraživača.
Da bismo razumjeli pravo značenje SEO, razlomimo tu definiciju i pogledajmo dijelove:
Kako SEO radi ?
Možete smatrati tražilicu web lokacijom koju posjetite kako biste upisali (ili izgovorili) pitanje u okvir, a Google, Yandex, Bing ili bilo koja druga tražilica koju koristite magično odgovara dugim popisom veza do web stranica koje potencijalno mogao odgovoriti na vaše pitanje.
To je istina. Ali jeste li ikad zastali da razmislite šta stoji iza tih čarobnih popisa veza?
Evo kako to funkcionira: Google (ili bilo koji pretraživač koji koristite) ima alat za indeksiranje koji prikuplja informacije o svim sadržajima koje mogu pronaći na Internetu. Alati za indeksiranje vraćaju sve te informacije natrag u pretraživač kako bi izgradili indeks. Taj indeks se zatim dovodi kroz algoritam koji pokušava upariti sve te podatke s vašim upitom.
To je sve Search Engine (pretraživač).
O-dio SEO optimizacije je mjesto gdje ljudi koji napišu sav taj sadržaj i stave ga na svoje web stranice, tako da će pretraživači moći razumjeti ono što vide i korisnicima koji stignu putem pretraživanja će se svidjeti ono što vide.
Optimizacija može imati više oblika. Sve je od osiguravanja da ključne oznake i meta opisi budu informativni i prave dužine za upućivanje internih veza na stranice na koje ste ponosni.