Optimizacija i savjeti za sretne kupce

Optimizacija

Industrija e-trgovine se razvija, a broj dostupnih internet trgovina brzo raste. Pored vlastite marke i proizvoda, pojavljuje se značajka koja igra presudnu ulogu u uspjehu: upotrebljivost. Optimizacija je postupak izmjene vaše web-lokacije i oglasa na web-lokaciji kojim se poboljšava kvaliteta web-lokacije, prometa na web-lokaciji i izvedba AdSense oglasa.

Šta je optimizacija dostupnosti?

Vrlo je važno pravilno razlikovati između korisnosti i korisničkog iskustva. Korištenje stranice može se podijeliti u tri vremenska razdoblja: prije upotrebe, za vrijeme upotrebe i nakon upotrebe. Korisničko iskustvo razmatra sva tri dijela i procjenjuje ih na osnovu ukupnosti svih podataka. Dostupnost se odnosi samo na vrijeme tokom upotrebe.

Korisnost je stoga pod-područje korisničkog iskustva. Međutim, zbog svoje velike složenosti, ovo je zrela dizajnerska disciplina. Međutim, dostupnost optimiziranih stranica može biti vrlo komplicirana i ako se korisnički podaci ne interpretiraju pravilno, to može brzo prouzročiti pogoršanje performansi.

U nastavku smo saželi 10 savjeta iz praktičnog iskustva koji vam mogu pomoći u optimizaciji upotrebljivosti vaše web stranice.

Savjet 1

Što prije započnete, to bolje!

Testiranje upotrebljivosti temelji se na podacima. Što više podataka imate, to možete imati bolji izvještaj. Stoga, molim vas, počnite sa prikupljanjem povratnih informacija korisnika što je ranije moguće. Na primjer, to može uključivati integriranje alata za praćenje kao što je Hotjar na web mjestu.

Savjet 2

Pojasnite ključne probleme

Upotrebljivost stranice i rezultirajuća optimizacija upotrebljivosti mogu se izmjeriti u smislu njenih osnovnih funkcija pomoću nekih parametara:

  • Efikasnost;
  • Upravljivost;
  • Jasnoća;
  • Jednostavnost;
  • Korisnost.

Savjet 3

Smanjite vidljive opcije

Korisnik traži elemente na stranici koji ga pozivaju ili potiču na interakciju. Ako nema dovoljno interaktivnih elemenata ili ako ti interaktivni elementi ne mogu podstaći kupca da poduzme ciljane akcije, može doći do reakcije i kupac napusti stranicu bez interakcije. Ako je poziv na akciju (CTA) prevelik ili predubok, korisnik se može osjećati frustrirano zbog pretjerane stimulacije.
Osigurajte vlastitu hijerarhijsku strukturu za razne interaktivne opcije kroz zaseban dizajn.

Savjet 4

Heurističko razmišljanje

Optimizacija zahtjeva heurističko razmišljanje. Da biste optimizirali upotrebljivost stranice, morate biti u mogućnosti da se stavite u cipele svojih kupaca. Kako posjetitelji doživljavaju vašu web stranicu kada je koriste? Koja je njegova namjera da dođe baš vama?

Savjet 5

Navedite zahtjeve za upotrebu

Optimizacija upotrebljivosti trgovine usredotočuje se na korisnika kao podpodručje korisničkog iskustva. Da biste povećali iskoristivost svoje trgovine, ne samo da morate razumjeti potrebe korisnika, već morate biti u stanju predvidjeti ih i ispuniti.

Savjet 6

Planiranje i priprema

Optimizacija upotrebljivosti trgovine nije trivijalna stvar i može predstavljati veliku intervenciju u funkcijama trgovine. Da ne biste negativno utjecali na upotrebljivost u najgorem slučaju, trebali biste planirati nekoliko međukoraka za optimizaciju i temeljito planirati sve promjene.

Najvažniji međukoraci u optimizaciji upotrebljivosti su:

  • Konceptualnost – skica stranice i novi sadržaj;
  • Okvir – raspored nedizajnerskih elemenata (rezerviranih mjesta), koji se koriste za planiranje strukture stranice i postavljanje sadržaja i interaktivnih elemenata;
  • Demo – interaktivni demo stranice s gotovim dizajnom;
  • Korisničko testiranje – testiranje korisnika u stvarnom vremenu i njihova interakcija sa stranicom;
  • Pokrenite i proširite – donesite promjene na svoju stranicu na mreži i započnite praćenje.

Savjet 7

Redovno testirajte i pravilno izvršite testiranje!

Da biste održali upotrebljivost svog web sajta na visokom nivou, morate redovito provoditi ankete u obliku testova upotrebljivosti. U testiranju upotrebljivosti ocjenjujete upotrebljivost web sajta. Važno je da se ovaj test temelji na priznatim heuristikama i smjernicama i da ga provode iskusni stručnjaci.

Postoji više metoda i opcija za izvođenje testiranja upotrebljivosti kako bi se osiguralo da je testiranje upotrebljivosti uspješno. Mogući oblici testiranja uključuju:

  • Komentari stručnjaka – jedan ili više stručnjaka obično procjenjuju upotrebljivost sistema – mogu vrlo brzo provjeriti stranice, što se pokazalo kao najvažnija metoda optimizacije koja može odrediti potencijal;
  • Fokusne grupe – diskusije s korisnicima i stručnjacima: istražuju se vrlo detaljni zahtjevi i očekivanja vaše ključne ciljne skupine;

Savjet 8

Ispitivanje vodite korektno i umjereno

Ispravna optimizacija se ogleda u testiranju i ispitivanju. Prilikom testova upotrebljivosti ili intervjua sa ispitanicima, ispitivač može brzo imati značajan utjecaj na mišljenja i izjave ispitanika. Stoga biste trebali izbjegavati korištenje uvodnih rečenica za stvaranje pristranosti kod ispitanika. Primjedbe poput “Radimo u ovoj trgovini već duže vrijeme i želimo vas pitati za mišljenje” izravno impliciraju da ste vi kao ispitivač povezani s ispitanicom. Ispitivači mogu davati lažne izjave u strahu da vas ne uvrijede, čime će se miješati u vaše podatke.

Savjet 9

Povrat ulaganja za iskoristivost

Važan faktor koji morate uzeti u obzir je povrat ulaganja (ROI) za optimizaciju dostupnosti. Veća dostupnost dovodi do manje korisničkih grešaka, kraćeg vremena integracije, nižih troškova podrške, većeg zadovoljstva kupaca, većih stopa konverzije i veće lojalnosti kupaca. Svako ulaganje u uspješnu optimizaciju upotrebljivosti dovodi do povećane prodaje i dobiti.

ROI faktor održive optimizacije upotrebljivosti je 10-100.

Savjet 10

Upotrebljivost donosi svijest o brendu

Upotrebljivost vaše web stranice nije samo dio ukupnog korisničkog iskustva (UX), već utječe i na vašu percepciju brenda. U usporedbi s nefunkcionalnim trgovinama, češće se preporučuje korištenje trgovina s dobrom dostupnošću. Ako kupcima pokažete da svoj rad vrednujete na atraktivan način, možete izgraditi pozitivnu prepoznatljivost brenda.

Zaključak:

Optimizacija upotrebljivosti je komplicirana, ali vrlo korisna. Najveći izazov optimizacije upotrebljivosti je pravilno tumačenje prikupljenih podataka. Predložena rješenja iz podataka također se moraju koristiti pažljivo i svrsishodno, kako ne bi doveli do smanjene dostupnosti. Promjene se moraju kontrolirati i odstupanja u ponašanju korisnika moraju se procijeniti.

U idealnom slučaju, optimizacija upotrebljivosti nije nešto što trebate izvoditi redovito, već da biste razvili standardne procese kompanije. Ako imate bilo kakvih pitanja ili vam je potrebna pomoć u optimizaciji dostupnosti vaše trgovine, slobodno nas kontaktirajte. U bilo kojem trenutku možemo pružiti pomoć i savjet.

Javite nam se za besplatnu procjenu Vašeg zahtjeva!