Kako stvoriti e-mail korisničko iskustvo?

E-mail iskustvo

U prethodnom članku smo pisali negativne efekte pandemije virusa COVID-19 na e-mail marketing i greške koje kompanije prave u ovom segmentu. Ukoliko se pronađete u prethodnom postu gdje smo naveli nedostatke, ovaj dio je namjenjen baš vama.

Ukoliko se bavite e-mail marketingom obratite pažnju na sljedeće stavke:

Ne tretirajte e-mail servise kao besplatne

Slanje drugog mejla sa vaše e-mail adrese je besplatno ali šta će to značiti za potencijalne kupce i korisnike. U vremenima poput sadašnjeg čini se kao da je to najjednostavniji oblik podsticanja prodaje. Svaki e-mail koji pošaljete svojim potencijalnim korisnicima i kupcima iziskuje „trošak“ primateljima da isti obrade na određeni način. Čak i ako ga odmah izbrišu bez otvaranja, s vremenom se taj napor gomila i postaje smetnja.

Pratite performanse svoje elektronske pošte

Isporuka kataloga na ličnu adresu potencijalnih kupaca iziskuje velike troškove. Takvo što nije slučaj kod slanja elektronske pošte. Slanje elektronske pošte nezainteresovanim kupcima ne iziskuje troškove ali sadrži potencijalnu opasnost. Opasnost se ogleda u tome što davatelji usluga elektronske pošte mogu vidjeti stope otvaranja i stope klikova. Ako previše primatelja ne otvara vašu poštu, vaša reputacija poštara će se urušiti, zajedno sa vašom dostavljivošću.

E-mail iskustvo 

Koristite alate u procesu e-mail marketinga da biste identificirali one kupce koji ne komuniciraju. Nemojte naslijepo koristiti i slati e-mailove. Umjesto toga, isprobajte jedan od narednih pristupa:

  • Pokušajte ponovno aktivirate „spavajuće“ kupce posebnim porukama;
  • Smanjite učestalost slanja e-mail poruka;
  • Smanjivanje broja e-adresa bez interakcije pomoći će vašim kupcima i dostaviti e-poštu.

Zaključak:

Kao što vidite, prilikom korištenja e-mail marketinga treba razmotriti određene stavke. Stoga je najvažnije razumjeti situaciju unaprijed i postupati oprezno prije nego što napravite nepotreban posao i troškove. Čitanje ovog članka dobar je početak. Ako imate bilo kakvih pitanja ili vam je potrebna pomoć u stvaranju e-mail marketinga, slobodno nas kontaktirajte. Uvijek smo tu da vam pružimo pomoć i savjete.

Javite nam se za besplatnu procjenu Vašeg zahtjeva!