Većina ljudi više se ne može zamisliti bez društvenih mreža. To više ne utječe samo na mlade ljude, jer su sada sve dobne skupine zastupljene na društvenim mrežama. Stoga postoji mnogo različitih ciljnih skupina koje se mogu naći na platformama kao što su Facebook, Instagram, YouTube, Twitter, Pinterest i LinkedIn. U ovom blogu želimo vam približiti kako možete koristiti marketing na društvenim mrežama.
Što je zapravo marketing na društvenim mrežama?
Marketing na društvenim mrežama vrsta je mrežnog marketinga koji koristi društvene medije u marketinške svrhe. Ova vrsta marketinga razlikuje se od osobne upotrebe društvenih mreža. Marketing na društvenim mrežama temelji se na strateškom smjeru djelovanja koji izravno ili neizravno djeluje na ekonomski uspjeh kompanije. Zahvaljujući široko rasprostranjenoj upotrebi društvenih mreža u svijetu, kompanije se mogu obratiti novim kupcima, postojećim kupcima ili zainteresiranim stranama koje su već imale kontakt s markom. U usporedbi s tiskanim, radijskim i televizijskim oglašavanjem, društveni mediji nude sljedeće prednosti: Opcije ciljanja! Na ovaj način oglašavate korisnike koji imaju stvarnu vrijednost za vas.
Marketing ciljevi na društvenim mrežama
Prije nego što započnete s marketingom na društvenim mrežama, trebali biste postaviti ciljeve koje želite postići odgovarajućim marketinškim mjerama, a u konačnici i mjeriti.
Povećanje dometa
Važan cilj mogao bi biti povećanje dometa. Bilo da su B2C ili B2B – društveni mediji sada su mjesto gdje kupci komuniciraju s kompanijama po svom izboru.
Vodeća generacija
Društvene mreže možete koristiti za prikupljanje kontakata koji bi mogli postati važni u budućnosti, čak i ako trenutno nisu spremni za kupnju.
Prodaja
Društveni mediji pogodni su za nadahnuće ljudi vašim proizvodima i u konačnici uvjeravanje da ih kupe.
Postojeća briga o kupcima i lojalnost kupaca
Budući da se mnogi ljudi koriste društvenim mrežama kako bi stupili u kontakt s tvrtkama, imate priliku ponuditi posebnu korisničku uslugu. Ovo bi trebao biti važan cilj vašeg marketinga na društvenim mrežama, jer tamo postoji velik povrat ulaganja.
Brendiranje poslodavaca i izgradnja imidža
Da biste dosegli nove prijavitelje, putem društvenih mreža možete dati autentičan uvid u korporativnu kulturu. Također imate priliku prenijeti svoju sliku i pokazati tko stoji iza vaše tvrtke.
Marketing metode na društvenim mrežama
Plaćeni mediji
Ako nemate velik broj sljedbenika i obožavatelja ili ako sljedbenici ne gledaju sadržaj, možete probati s plaćenim. Tako biste koristili društvene medije kao platformu za oglašavanje i, na primjer, postavljali Facebook oglase i Instagram oglase. Puno možete postići malim proračunom i jednostavnim sredstvima.
Zarađeni mediji
Zarađeni mediji jesu like-ovi i share-ovi na Facebooku ili YouTubeu od strane onih koji vjeruju brandovima, ali uvijek treba imati na umu da ti like-ovi i share-ovi nisu ništa važniji od pažnje koju brandovi trebaju stvarati putem plaćenih i vlastitih medija. Ovo može biti pozitivna kritika ili veza do vašeg proizvoda. Ova metoda također uključuje plaćeno oglašavanje putem influencera.