Većina malih i srednjih biznisa imaju ograničene resurse, osobito u raspodjeli budžeta digitalnog marketinga. Ono što je bitno za vlasnike kompanija jeste da se usredotoče na isplative marketinške kanale koji pozitivno utiču na rezultate.
Korištenje digitalnog marketinga donosi veće stope konverzije – prodaje što rezultira boljim rastom prihoda za biznise koji koriste strategije digitalnog marketinga. Prema istraživanju, 28% vlasnika kompanija prebacuje svoj proračun s tradicionalnih na digitalne marketinške strategije. U nastavku vam donosimo savjete, a vi možete početi s ovih 8 koraka:
1. Uključite i proširite vašu prodaju na više kanala
Kako potrošači provode više vremena na internetu, povećao se i mrežni marketing. Dobivamo više prikaznih oglasa koji se pojavljuju u našim društvenim feedovima. Dodajte direktni e-mail marketing u svoju marketinšku strategiju. Iskoristite reach (prikaz vaših oglasa) i interes koji ste generisali putem digitalnih kanala retargetiranjem putem e-mail pošte.
2. Učite od stručnjaka
Korištenje digitalnog marketinga nije jednolično, jednoznačno rješenje za vaše biznise. Budite slobodni da potražite stručnjaka i budite iskreni sa svojim namjerama – bilo da djeluje kao produžetak vašeg tima, pri čemu provodi digitalni marketing na temelju uloga vašeg tima, ili u proširenju znanja i postavljanja temelja u okviru treninga člana vašeg tima ili cjelokupnog tima.
3. Pripremite brošure-biltene e-pošte
Zvučalo to previše jednostavno ili ne, u praksi se ispostavilo kao zakonitost. Dobro napisana brošura putem e-maila može biti glavna razlika za brendove u poslovnom i komercijalnom poslovanju. U poslednje vrijeme, e-mail se premalo koristi kada je riječ o relacijskim porukama. U drugom slučaju, e-mail se prečesto koristi za promociju. Većina brošura koje se šalju e-mailovima su same prezentacije. Objavljivanje informativne brošure koja je glas brenda i posjeduje određenu ličnost može biti veoma efikasno.
4. Podijelite svoje društvene odgovornosti
Područje digitalnog marketinga podrazumjeva dijelenje o tome što činite za zajednicu na društvenim mrežama. Takav primjer je sjajan način za rast vašeg društvenog sadržaja. Prema primjerima koje možete pronaći, biznisi koji dostavljaju obroke u lokalne bolnice ili u javne kuhinje dobijaju veću društvenu povezanost. Obavijestite svoje kupce da dobrovoljno vratite ono što zaradite u korist zajednice.
5. Povećajte brzinu svoje web stranica
Brzina web stranica bitna je ne samo za SEO, nego je također povezana sa stopama konverzije – prodaje. Poboljšanje brzine web stranice sigurno će poboljšati CVR na svim kanalima, uključujući plaćene medije. Izuzetno bitna stavka digitalnog marketinga jeste brzina web stranice. Također, ista je od ključne važnosti za mobilne telefone.
6. Koristite ubrzane mobilne stranice
Ukoliko nemate AMP (ubrzane stranice za mobilne uređaje) za svoje web stranice, vjerovatnoća da vas rangiraju u Google-ovim rezultatima pretraživanja na mobilnim uređajima je dosta manja. U zadnjoj deceniji došlo je do masovne ekspanzije interneta na mobilnim uređajima, pa je to ulaganje u budućnost vaše digitalne imovine. Ukoliko nemate AMP, unajmite nekoga da vam napravi za svaku stranicu vaše web stranice.
7. Redovno ažurirajte svoju web stranicu
Jedan od načina digitalnog marketinga na koji kompanije mogu unaprijediti svoje poslovanje jeste redovno ažuriranje web stranice. Prilagodljivost vaše web stranice mobilnim uređajima i redovno ažuriranje iste sa ažuriranim informacijama može vam pomoći da povećate broj konverzija i prodaju na mreži. Primjerice ako restoran nudi dostavu hrane, trebali bi postaviti podatke na vrh svoje web stranice i dodati linkove za online naručivanje.
8. Testirajte u mobilnom okruženju
Jedna od važnijih stvari koje možete učiniti kako bi osigurali uspjeh je posjedovanje mobilne platforme za testiranje. Ovo je važno jer će pokazati da nije važno koji web pretraživač korisnici koriste, sav sadržaj će izgledati sjajno. Važno je osigurati da vaša digitalna platforma ima isti nivo integriteta kao i vaša glavna web stranica.